O čemu se radi?

Glavni cilj je formirati tim ambicioznih ljudi koji će zajedno da sprovodi i ostvaruje ideje. Mentorstvo ozbiljnog i iskusnog čoveka (čiji velikobrojni rezultati dokazuju uspeh) je dodatni plus koji,i te kako, vredi iskoristiti.
Ovo je prilika za TIM kojem je potvrda uspeha rezultat.

Savet koji sam dobio kada sam se bavio temom "Kako biti bogat?" jeste taj da treba učiniti da novac radi za nas, a ne mi za novac. Za tako nešto u početku potrebno je uložiti vreme, zbog toga naglašavam da je ovo za ljude koji su spremni da rade volonterski (sa šansom da budu kasije plaćeni za rezultat).

 O čemu se zapravo radi?

-Radi se o nevladinoj organizaciji koja postoji već dugo godina, ali kao što sam spomenuo za mentora, to je samo odskočna daska i nije akcenat na njoj. Akcenat je na TIMU ljudi koji će da iznesu projekte.

Najaktuelniji projekat sada je razvoj države sa akcentom na mladim ljudima (kroz razne oblasti: tipa mladi ljudi i privreda), što je odličan potencijal jer je Novi Sad 2019. Evropska prestonica mladih a 2021. kandidat za Prestonicu Kulture.
U okviru tog projekta treba oranizovati konferenciju, tako da bismo se za početak najviše time bavili.
Pored toga ima zaista mnogo gotovih i napisnih projekata, premnogo ideja za nove, kreativnih rešenja za postojeće i završenih projekata: Od ideja za StartUp biznis, preko kreativne industrije i tehnologije, do stvaranja i prodavanja proizvoda.

Potrebno je jedino da ste zainteresovani i voljni za nešto nesvakidašnje, a prednost imaju novosađani (jer je sedište u Novom Sadu) iako to ne isključuje druge. Sve informacije možete dobit i putem mejla: razvojzemlje@gmail.com ili na 021 450 492.


Pored toga, šansa za ostvarivanje svog potencijala je zagarantovana ako želiš da iskoristip prilike. Kroz učestvovanje u zajedničkim aktivnostima razvijamo naš najveći adut - SEBE i stvaramo rezultate koji će nam kasnije otvoriti vrata u bilo kom poslovnom sektoru i u ličnom životu.

Kontakt na: razvojzemlje@gmail.com ili 021 450 492"

Comments

  1. e to je sto sam trazio ;-) Evo mene: ako nesto treba, let me know

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Moja Priča (Ko je iza zavese)